שירות לקוחות 050-740-2500

מדיניות משלוחים

לפני שליחת המוצר הלקוח יוכל לבטל הזמנה שנעשתה באתר האינטרנט (למעט הזמנות מיוחדות), כל עוד לא נשלחו המוצרים ע"י האתר,הספק או מי מטעמם אל הכתובת שנמסרה. הודעת ביטול ההזמנה תיעשה טלפונית. במידה והלקוח חויב בכרטיס אשראי, הלקוח ישלם עבור הביטול את דמי הביטול של חברת האשראי, כל חברת אשראי לפי התנאים והחיובים שתקבע, וכמו כן דמי ביטול בסך 5% ולא יותר מ-100 ₪. 


לאחר שהמוצר נשלח ללקוח:


מבצע פעולת הרכישה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ"א – 1981, כפוף לכך שהמוצר יוחזר באריזתו המקורית , שלם ו/או ללא פגיעה ו/או שימוש ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא. על בקשת הביטול להיעשות במסמך בכתב בלבד לאתר. באמצעות האימייל info@V-SHOP.co.il .  


* לא ניתן לבטל עיסקה או להחזיר מוצר שאינו נמצא באתר ואשר הוזמן באופן מיוחד ללקוח.


* משלוח שנשלח ללקוח ע"י שליח ושולם סכום השליחות. במידה והלקוח לא נמצא בנמען או סרב לקבל או שהמשלוח לא התקבל מכל סיבה שקשורה בלקוח / המזמין, יחזור המשלוח חזרה לשולח (לאתר) והאחריות לאיסוף המשלוח תחול על המזמין. במידה וירצה משלוח נוסף ישלם דמי משלוח נוספים. כמו כן הזמנות שנשלחו בדואר רשום ושיבוטלו ע"י הלקוח, יזוכו בדמי ביטול כאמור לעיל ובצירוף דמי משלוח.


מוצר אשר הגיע לבית הלקוח ולא נעשה בו שימוש, לא נפתח והוא שלם באריזתו המקורית, ניתן להחזירו לחברה תוך שבועיים (14 יום) ע"י משלוח אל האתר בדאר רשום לכתובת דלהלן (ע"ח הלקוח). האחריות להחזרת המוצר בשלמותו ובאופן תקין לחלוטין, חלה על הלקוח / הגולש / הרוכש. עם החזרה, הלקוח יקבל זיכוי על סכום הרכישה לרכישת מוצר אחר הקיים באתר וזאת אך ורק לאחר שהאתר בדק וראה שאכן המוצר תקין, באריזתו המקורית וללא פגם כלשהו. בנוסף, לא יזוכו דמי המשלוח אשר שולמו. במידה ובוצעה הזמנה מיוחדת לא תהיה אפשרות להחזיר מוצר זה בהתאם לחוק הגנת הצרכן.


המשלוחים באתר יבוצעו לכתחילה ע"י חברת דואר שהאתר עובד איתו. כל פעילות במשלוח שאינה תלויה באתר אלא בגורמים חיצוניים שאינם בשליטת האתר ו/או אי-משלוח הנובע מליקויים בדואר, ממצב ביטחוני, כוח עליון, מגיפה, רעידות אדמה, מצב מדיני, שביתות וכו' – לא תהיה לרוכש עילה לתבוע או להלין על האתר V-SHOP. כמו כן מניין ימי העיכוב לא ייכללו במניין ימי ההתחייבות למשלוח.


אנחנו באתר עושים את כל המאמצים לשלוח את המוצרים בדרך הבטוחה ביותר מבחינת האריזה והמשלוח בדואר. יתכנו מקרים שאינם בשליטתנו  ולעתים משהו מהמוצרים נפגע.  בכל אופן, האחריות להחזר עבור המוצר שנפגע הוא אך ורק בתנאי שמולא בסניף הדואר או מול השליח טופס על נזק של מוצר (רצוי לפתוח את  המעטפה ליד השליח). יש לשלוח העתק מהטופס שמולא לפקס מס'  073-2535023 . אחרת לא יתאפשר מבחינת האתר לפצות.


החזרת המוצרים תעשה ע"י שליח בלבד לכתובת שתתואם עם האתר בטלפון 0507402500 או בכתובת דואר info@V-SHOP.co.il  .


לרשותך מענה אנושי בטלפון 0722-52-3322 בימים א' – ה' בין השעות 9:30 – 17:00 (באין מענה ניתן להשאיר הודעה בתא הקולי ונחזור אליכם בהקדם) ובימי ו' בין 9:00-12:00


o  לרשותך כתובת דוא"ל-  info@V-SHOP.co.il  אנו בד"כ חוזרים אליך תוך 3 ימי עסקים.


o  מקום השיפוט הייחודי והבלעדי בגין כל עניין הנובע מהשימוש באתר הינו בתי המשפט המוסמכים באזור תל אביב ועל השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל.

תוספת משלוח:

ליישובי הקו הירוק –תוספת 100 ₪ מעל קומה שלישית ללא מעלית – תוספת 50 ₪ לכל קומה.

כל התנהלות ההובלה וההתקנה, תתבצע ישירות מול שירות הלקוחות /המוביל אל מול בית הלקוח.

לאחר ולספק אין נגיעה בנוגע לאספקה. לאחר ההזמנה ואישורה, חברת ההובלות תיצור קשר עם המזמין לתיאום. במידה והמזין מעוניין – לדוגמא, כשרכש מקרר - בהחלפת כיוון דלתות, הוא מציין זאת מול חב' ההובלה ומתאמים אתו טכנאי והעלות היא מול המוביל, כנ"ל בנוגע לפירוק דלתות של המקרר במידה ולא מצליחים להכניס את המקרר דרך הדלת.


זמני האספקה להם הספק מתחייב מצוינים בסמוך לכל מוצר ומוצר באתר (להלן: מועדי האספקה). חישוב מועדי האספקה יהיה על פי ימי עסקים דהיינו ימים א-ה לא כולל ימי שישי שבת, ערבי חגים ומועדים. יחד עם זאת הספקים יעשו כמיטב יכולתם להקדים את זמן האספקה. מובהר בזאת כי האתר עושה כל מאמץ מול הספק להבטיח את האספקה בזמן אך אין ביכולתו להתחייב לכך והוא לא ישא בכל אחריות לאיחור או עיכוב בזמני האספקה מצד הספק. יחד עם זאת מתחייב האתר להשתדל ולתת שירות לשביעות רצון הלקוח. לכן במידה והספק לא יעמוד בזמן האספקה שצוין באתר (כל עוד לא תלוי הדבר בכוח עליון ובין היתר מגפה), אנו נאפשר ללקוח ביטול עסקה והחזר על מלוא סכום העסקה, ובלבד שלא תואם עם הספק או חברת ההובלה מועד אספקה עתידה. ובמידה ותואם באחריות הלקוח לבטל את האספקה מול הספק. 

במקרה של הובלה חריגה, על פי שיקול דעתם הבלעדי של הספקים ו/או מי מטעמם (כגון הובלה שלא ניתן לבצעה באמצעות מדרגות או מעלית, הובלה שנדרש מכשור מיוחד לביצועה או הובלה לקומות גבוהות או פירוק דלתות למוצר), תחול כל עלות ההובלה, במלואה, על הלקוח מבצע ההזמנה בפועל מול הספק / המוביל, וכפי שציינו לעיל. 

logo בניית אתרים